kerkbalans2021 (2)
Kerkdienst
ER WORDT GEKERKT IN DE LEBUINUSKERK

DE LEBUINUSKERK HUREN – KIES VOOR EEN UNIEKE AMBIANCE

De Lebuinuskerk is een ontmoetingsplek die gevormd is door vele generaties, te beginnen in de achtste eeuw. Vanaf de periode dat de missionaris Lebuinus uit Engeland op deze plek de eerste kerk stichtte, is er een gebouw tot stand gekomen dat sporen van eeuwen in zich herbergt. Wie je ook bent, waar je ook vandaan komt, het betreden van de eerbiedwaardige en prachtige Lebuinuskerk is een ervaring. Kerkgangers ervaren dit ook nog altijd tijdens de eredienst op zondagochtend.

Of je nu kerkganger bent, bezoeker uit Deventer of daarbuiten: de ruimte, de historie en de lichtinval van de kerk maken op iedere aanwezige een onuitwisbare indruk. Vanwege de historische waarde en de bijzondere sfeer worden de meest uiteenlopende evenementen en bijeenkomsten in de Lebuinuskerk georganiseerd.

Als organisator van een evenement heb je dan ook alle reden om voor deze veelzijdige ruimte te kiezen. Want wat de doelgroep ook is, de bezoekers van jouw evenement zullen verrast zijn door de allure en de ambiance van deze geweldige ontmoetingsplaats. De moderne led-verlichting in de monumentale kroonluchters geven een sprookjesachtig aanzien. Bovendien biedt de kerkruimte, al dan niet in combinatie met de naastgelegen vergaderruimte veel gebruikstoepassingen.

Trouw en rouw locatie

De Lebuinuskerk is uitermate geschikt als trouw locatie, intiem met een kleine setting alsook voor grote diensten, kerkelijk maar ook het sluiten van een burgerlijk huwelijk is mogelijk. Voor nadere info mail naar info@lebuinuskerk.nl.  Ook kan in de Lebuinuskerk onderdak bieden aan een waardige en stijlvolle uitvaartdienst, hierbij werken we nauw samen met alle bekende uitvaartondernemers in Deventer.

EEN VERHUURDER DIE MET JE MEEDENKT

Achter de historische façade ontdek je als huurder een moderne organisatie. Deze beschikt over alle middelen om de sfeer van de ruimte aan jouw wensen aan te passen. Denk daarbij aan uitlichting op maat, een moderne geluidsinstallatie en diverse mogelijkheden om de ruimte aan te kleden. De modernste cateringvoorzieningen helpen je bij de rimpelloze uitvoering van het evenement.

WE STAAN JE GRAAG TE WOORD

De ruimtes zijn te huren per dagdeel van vier uur. Tarieven zijn beschikbaar op aanvraag. Met de offerte worden de algemene voorwaarden toegezonden.

We staan je graag te woord om de mogelijkheden te bespreken.

Koster Marco Heemskerk  zakelijk@lebuinuskerk.nl

Ingang: Grote Kerkhof 38 en Kleine Poot 7