Opening
OVErdekt
OOK OVERDAG EN LEKKER OVERDEKT

Kerstmarkt

Met veel plezier melden we dat op 12 t/m 15 december 2024 (tijdens het Deventer Dickens weekend) de Lebuinus Kerstmarkt weer plaatsvindt. komende editie hebben we weer een prachtig aanbod van kramen in onze sfeervolle Lebuinuskerk. Ook hebben we een mooi muzikaal aanbod geprogrammeerd van kerstkoren tot big bands en van straatartiesten tot dansgroepen. We bakken weer traditioneel onze “Lebuinuskniepertjes”  en trekken onze Lebuinus glühwein en ook onze kerst cateraar Parkcafé Mees draagt zorg voor de inwendige mens op de diverse terrasjes in de kerk.

Kerstmarkt een ruim aanbod.

De Lebuinus Kerstmarkt biedt ruim 60 stands  met een gevarieerd aanbod aan eigentijds en sfeervolle (kerst)producten. Ook vind je er culinaire streek producten en delicatessen. De van zichzelf al karaktervolle Lebuinuskerk wordt daarbij sfeervol verlicht.  En wie kent hem niet? De prachtige grote kerstboom op het Hoogkoor met duizenden lichtjes. De kerstmarkt trekt jaarlijks duizenden bezoekers en is een feest voor jong en oud. dit jaar wordt de 35ste editie gevierd en pakken we weer flink uit.

opening kerstmarkt

Early birds kunnen op donderdag 15 december al om 12.00 uur in de kerk terecht. Maar mis ook niet het officiële openingsmoment om 14.00.  in 2023 werd onze kerstmarkt geopend door het hoofdfiguur van het Dickens festijn Dhr. Ebenezer Scrooge Dit jaar zijn we  weer druk met bezig met speciale gast!

De Lebuinus Kerstmarkt komt mede tot stand met hulp van de volgende bedrijven, dit jaar zijn dat Ten Kate, Soundwave, van Brinkrink Partyverhuur, Park café Mees  PHB en het SDBM en Deventer Marketing.

Muziek/Cultureel/zakelijk programma tijdens de kerstmarkt Lebuinuskerk

Naast de vele  en gevarieerde stands in de de Lebuinuskerk wordt er ook een mooi entertainment programma samengesteld.  Heeft u interesse om in dit programma meegenomen te worden?  Stuur dan een leuke en creatieve mail naar kerkstmakrt@lebuinuskerk.nl en wie weet zien we u in de Lebuinus in Deventer.  Wilt u met uw bedrijf voor uw personeel de kerstmarkt bezoeken? Dat kan! Er zijn arrangementen bespreekbaar. Voorbeeld een VIP eindejaar borrel in onze sfeervol ingerichte bar in de Lebuinus. u kunt daarnaast met onze vouchers uw relaties van de kerstmarkt gebruik laten maken. uw relaties kunnen zelf iets uitzoeken. Met uw zakelijke bijeenkomst steunt u daarbij ook gelijktijdig de Lebuinuskerk in Deventer. We zien u graag.  Voor meer informatie naar de mogelijkheden stuur een mail naar zakelijk@lebuinuskerk.nl